Veilig aangekomen

10 april 2013 - Sydney, Australië

Hallooo!

Bij deze toch even een 'reisverhaal'...wilde m'n ouders eigenlijk alleen even laten weten dat ik veilig ben aagekomen maar hotmail en m'n simkaart doen het nog niet :D lucky me. Dus dan maar even zo..ik ben in het hostel hoor! hahaha

Hopelijk doet morgen m'n telefoon het dikke kus!

1. Daphne:
    10 april 2013
    Jeeeej wat leuk om al wat van je te horen :D :D gelukkig ben je goed aangekomen!! Hopelijk is de reis meegevallen, en kan je nu lekker gaan genieten Down under!!
    Kus! xx
  2. Bab:
    10 april 2013
    Jeeeej ik heb je de hele dag gevolgd via flightaware.nl haha. Zo kon ik precies zien waar je was! heel veel plezier lieve schat! en hou je taai! xxxx
  3. Aaron:
    Goedzo Cin :D !!! geniet ervan!
  4. Hanny:
    Hi Cindy, Super dat de reis goed is gegaan
  5. Ton en Marijke:
    Hoi Cindy, we hopen dat je een geweldige tijd hebt. We kijken uit naar je verhalen.
  6. T.Yvonne:
    10 april 2013
    Fijn dat je er bent, nu lekker genieten en uitrusten.
  7. Jamilla:
    11 april 2013
    Jeeeeeeeeejjj heel goed dat je veilig bent geland!!! Hopelijk ging de vlucht helemaal goed. Je klinkt vrolijk dus het zal wel goed zijn gegaan. Ik moet de hele tijd aan je denken wat je aan het doen bent en hoe je het daar hebt. Ben zo benieuwd naar alle verhalen als je terug bent. Hopelijk doet je simkaart het snel dan kan ik je smsen! Enjoyyyyy! Dikke kus xxxxxxxxx
  8. Joey P.:
    Yes!! Ik maakte mij al zorgen!! Geniet, geniet, geniet!! Let's explore Australia!! Ti ti di Dora... Ik kijk uit naar je torries... Kus, Joey
  9. Sheila:
    11 april 2013
    Jeeej goed te horen Cin! Ik zal de website in de gaten houden. Ben erg benieuwd wat je allemaal uitspookt haha. Ik laat je ook weten als de baby er is hoor:D veel plezier pindaaa. Dikke kus
  10. Oma:
    6 mei 2013
    Cindy, wat geweldig om je foto's te zien! Genieten!
    Dikke kus, Rob, Brigitte, Istvan en Micha
  11. Oma:
    8 mei 2013
    Lieve Cindy, ik ben blij dat het zo goed met je gaat. Ik heb de foto's gezien, geweldig. Heel veel plezier, geniet van de mensen om je heen en de mooie natuur. Doe voorzichtig en een hele dikke kus van Oma.
  12. Ton en Marijke:
    27 mei 2013
    Wij vinden je super dapper. Petje af hoor. We doen het je niet na